99,63% usatysfakcjonowanych pasażerów PolskiBus.com
Z ostatnich badań przeprowadzonych przez PolskiBus.com wynika, że z usług przewoźnika bardzo zadowolonych, albo zadowolonych jest aż 99,63% podróżujących. W badaniach, które zostały przeprowadzone w październiku br. klienci PolskiBus.com bardzo wysoko ocenili jakość świadczonych przez firmę usług.
Flota PolskiBus.com, wygodne, skórzane i rozchylane siedzenia, dogodne rozkłady jazdy i atrakcyjne ceny biletów były najczęściej wymieniane jako powód tak wysokiej satysfakcji.
Już ponad 1 850 000 pasażerów skorzystało z usług PolskiBus.com. Bez wątpienia, obecność firmy na polskim rynku i wysoka jakość wpływa na to, że pasażerowie podróżują częściej. Aż 92% ankietowanych przyznało, że oferta PolskiBus.com zachęciła ich do dalszych podróży.
Dla PolskiBus.com to pasażerowie stanowią najwyższą wartość. Dlatego tak ważny jest fakt, że wskaźnik bardzo zadowolonych pasażerów w październiku br. wzrósł do 67%. To o 9 punktów więcej
w porównaniu do badań przeprowadzonych przez przewoźnika w marcu 2012 r.
Bezpłatny dostęp do Internetu został uznany za jedno z najważniejszych udogodnień zapewnianych przez przewoźnika na pokładach autokarów. Pasażerowie docenili także czyste toalety i możliwość umycia rąk.
Bilety w korzystnych cenach, a także wysoka jakość autokarów okazały się najważniejszymi powodami, dla których pasażerowie wybierali podróż z PolskiBus.com.